Без категорії

Опорний Великолюбінський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Наказ

19. 12. 2019 р.

Про підсумки моніторингу

якості знань учнів

9-их класів з української мови

та математики

Відповідно до наказу опорного Великолюбінського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів №366 від 06.12.2019 р. «Про проведення моніторингу  якості знань учнів 5-9-их класів  у грудні 2019-2020 н.р.» у навчальному закладі проведено моніторинг якості знань учнів  9-их класів з української мови та математики.

Контрольні роботи з математики та української мови проведено за завданнями, укладеними головами методичних об’єднань.

Результати моніторингу з української мови в 9-их класах такі:

 

Класи Кількість учнів Високий Достатній Середній Початковий Якість
9-А 29 5 10 10 4 51,7%

9-Б        22             7               11                3               1                    81,8 %

У моніторингу з української мови  взяло участь 51 учень 9-их класів. Результати контрольних робіт показали, що переважна більшість учнів 9-их класів  впоралася із навчальними  вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень. Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із української мови наведено в таблиці. У порівнянні з І етапом моніторингу  якісний показник у 9-А класі підвищився  на 1%. У порівнянні з І етапом моніторингу якісний показник у 9-Б класі підвищився  на 2,6%.

Результати моніторингу з математики  в 9-их  класах такі:

Класи Кількість учнів         Високий        Достатній      Середній        Початковий   Якість

9-А       27                               0                    1                      13                          13                  3,7%

9-Б        26                               6                   6                       11                          3                    46,1%

У моніторингу з математики  взяло участь 53 учні 9-их класів. Результати контрольних робіт показали, що переважна більшість учнів 9-их класів впоралася із навчальними  вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень. Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із математики наведено в таблиці. У порівнянні з І етапом моніторингу  якісний показник у 9-А класі знизився на 7,8%.  У порівнянні з І етапом  моніторингу якісний показник у 9-Б класі підвищився  на 14%.         Виходячи з вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

1.Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Федині Г.Й.

1.1. До 21.12 2019 року  провести нараду з учителями математики та української мови  за підсумками моніторингу об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів.

1.2 Посилити контроль за об’єктивністю оцінювання знань учнів відповідно до вимог Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.

1.3. Здійснювати систематичний контроль за виконанням наказів МОНУ від 3 червня 2008 року № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (Розділ 3. Оцінювання навчальних досягнень учнів) та від 21 серпня 2013 року №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».

2. Учителям української мови та математики Пилипів Л.Б., Тюрдьо М.В., Чернявській О.М., Чумало І.Б.  виставити  в класні журнали оцінки, які учні отримали під час написання моніторингових контрольних робіт.

3. Учителям української мови Чернявській О.М.,  ПилипівЛ.Б.,  Тюрдьо М.В., учителю математики  Чумало І.Б. систематично проводити індивідуальні заняття з учнями , що мають низький рівень знань.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор опорного закладу                                     О.Матківський

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *