Атестація Методична робота

Звіт про результати атестації учителів у 2023н.р.

Відповідно до ст.54 Закону України “Про освіту”, вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року № 1473 (із змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2013 року № 1135),згідно із  Порядком підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України
від 21 серпня 2019 р. № 800,  була проведена атестація педагогічних працівників опорного Великолюбінського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів у 2022-2023 н.р. Атестація педпрацівників відіграє основну роль у становленні, згуртуванні та вихованні творчого педагога, творчого колективу. Саме цьому була підпорядкована атестація в нашому закладі. До складу атестаційної комісії І рівня залучено 12 компетентних педагогів. Між членами АК чітко розподілено обов’язки. Робота комісії проводилась відповідно до календарного плану роботи щодо організації і проведення атестації педпрацівників. У 2022/2023 н.р. в закладі проатестовано 18 педагогів. Атестація педпрацівників базувалася на принципах демократичності, системності, послідовності, колегіальності, доступності, гласності, моральної та матеріальної зацікавленості. Ефективному проведенню атестації передувала роз’яснювальна робота з досконалим  вивченням нормативних документів на інструктивно-методичних нарадах, засіданнях методичних об’єднань . На початку атестаційного періоду адміністрацією опорного закладу були створені всі умови для успішного проведення атестації, своєчасно видані необхідні накази, розроблені та затверджені заходи з підготовки та проведення атестації. Атестація розглядалася в єдиному комплексі з роботою щодо підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності кожного  через курсову перепідготовку, проведення відкритих заходів, моніторингу рівня педагогічної майстерності педагогів, їх самоаналіз та аналіз. Кожен учитель, який атестувався, написав есе про свою діяльність. На  засіданнях  педагогічної ради систематично порушувалося питання «Порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників», адже педагогічні працівники вдосконалювали  свої професійні компетентності  в різних суб’єктів підвищення кваліфікації.  27 лютого на педагогічній раді кожен педагог презентував освітянській спільноті свій досвід роботи. На педраді була присутня Дудок Т.В. , член атестаційної комісії ІІ рівня. Атестаційна комісія закладу проявляла принциповість при оцінці діяльності педагогів, дотримувалися наступності у підвищенні категорій, звертала увагу на результативність роботи педагогів, їх науково-методичну діяльність, результативність участі їх вихованців у предметних олімпіадах, спортивних змаганнях, участь у конкурсах фахової майстерності. Атестація здійснювалась шляхом проведення “зрізів навчальних досягнень учнів”, контрольних робіт, відвідування уроків, позакласних заходів; здійснення аналізу освітнього процесу в закладі з урахуванням думки колег – педагогів та учнів. Аналіз показників проведення атестації педагогічних працівників свідчить, що якісний склад педагогічного колективу поступово змінюється на краще.  За результатами атестації прийнято такі рішення:

1.Вважати такими, що відповідають займаній посаді, педагогічних працівників:

1.1. Гринач О.М.- учителя математики;

1.2. Кішко Л.С. – учителя основ здоров’я;

1.3. Стахів С.О. – учителя зарубіжної літератури;

1.4. Ліщинську Г.М. – учителя початкових класів;

1.5. Катаран Л.І.- учителя початкових класів;

1.6. Топчій Ю.А.- учителя початкових класів;

1.7. Шафран М.О. – учителя інформатики;

1.8. Гайовську О.- учителя історії філії «Бірченька ЗОШ І-ІІ ст.»

1.9. Ременяк Н.В. – учителя історії;

1.10. Буряк У.С. – учителя музичного мистецтва;

1.11. Підляську Г.В. – учителя інформатики;

1.12. Фариняка В.А. – учителя фізичної культури;

1.13. Дейнеку З.Р. – асистента вчителя;

1.14. Гоцуляк Л.І. – учителя початкових класів філії «Малолюбінська ЗОШ І ступеня»;

1.15. Славич Г.С. – учителя англійської мови, філії «Малолюбінська ЗОШ І ступеня»;

1.16. Ганич А.В. – учителя початкових класів філії «Малолюбінська ЗОШ І ступеня»;

1.17. Ганич М.Л. – учителя початкових класів; філії «Малолюбінська ЗОШ І ступеня»;

1.18. Боднар С.М. – учителя початкових класів  філії «Бірченька ЗОШ І-ІІ ст.»

  1. Вважати такими , що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»:

2.1. Гоцуляк Л.І. – учителя початкових класів;

2.2. Славич А.С.- учителя англійської мови;

  1. Вважати такими , що відповідають раніше встановленому 11 тарифному розряду:

3.1 Ганич А.В. – учителя початкових класів;

3.2. Ганич М.Л. – учителя початкових класів.

  1. Вважати такою , що відповідає раніше встановленому 12 тарифному розряду – Буряк У.С., керівника гуртка.
  2. Встановити 12 тарифний розряд Дейнеці З.Р., асистенту вчителя.
  3. Встановити 11 тарифний розряд Дейнеці З.Р., керівнику гуртка.
  4. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорію»:

7.1.  Дейнеці З.Р., учителю трудового навчання;

7.2. Шафран М.О., учителю інформатики;

7.3. Топчій Ю.А., учителю початкових класів;

  1. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорію»:

8.1.Гайовській О.Ю. –  учителю історії філії «Бірченька ЗОШ І-ІІ ст.»;

8.2. Боднар С.М. – учителю початкових класів  філії «Бірченька ЗОШ І-ІІ ст.».

Атестаційний період у закладі дав змогу виявити сильні та слабкі сторони в роботі учителів, вніс певні корективи в професійну діяльність педагогів. Важливо, щоб педпрацівники, які пройшли атестацію, демонстрували зростання рівня своєї педагогічної майстерності, здійснюючи будь-яку професійну діяльність не лише в рік атестації, але й в міжатестаційний період. Атестація педпрацівників у 2022-2023 році сприяла удосконаленню методичної і професійної майстерності учителів , впровадженню в практику роботи колективу нових форм і методів роботи, виявленню сильних і слабких сторін діяльності педагогів, стала шляхом реалізації самоосвіти через методичну роботу як оптимальний варіант післядипломної освіти педпрацівників.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *