Без категорії

«5-й клас – від адаптації до успіху!» Корекційно-розвивальна програма адаптаційних зустрічей для п`ятикласників « Я- П’ЯТИКЛАСНИК! НОВАЧОК В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ! »

3-ій день


МИ ВСЕ ЗМОЖЕМО, ВСЕ ПОДОЛАЄМО!
«ВЕСЕЛІ ПЕРЕГОНИ»


Мета: допомогти дітям поділитися своїми уявленнями про себе і своїми інтересами, які роблять їх особливими, не схожими на інших; вивчення думки учнів про ступінь значущості школи в їхньому житті.

Цілі: розвивати вміння самоаналізу і самовираження; стимулювати фантазію, уяву учнів; сприяти зняттю тривоги; формувати позитивне ставлення до своїх можливостей, прийняття себе і прагнення до вдосконалення.

 

– Вправа «Що важливо для мене»

– Вправа «Асоціації»

– Гра «Доміно»

–  Вправа «Чарівна емблема»

– Гра «Поле чудес»

– Вправа «Мій портрет в променях сонця»

– Проект: «Капсула часу – я через 5 років»

 

Урок у 5-А та 5-Б класі проводився у ігровій формі з метою допомогти дітям поділитися своїми уявленнями про себе і своїми інтересами, які роблять їх особливими, не схожими на інших. А також сформувати позитивне ставлення до своїх можливостей, прийняття себе і прагнення до вдосконалення.

У вправі «Що важливо для мене?» учням було  необхідно уявити, що вони надовго їдуть на безлюдний острів і можна з собою взяти лише три речі. Кожна з команд написала свій список речей, який мав схожі елементи. Найголовніше, діти зрозуміли, що крім матеріальних речей є речі нематеріальні, такі як: сім’я, щастя, здоров’я, дружба та любов.

Другою вправою була вправа «Асоціації», де учням пропонується назвати прикметники, якими вони хотіли б охарактеризувати свою школу і поділитися своєю думкою про те, чого навчають у школі. Учні називали лише позитивні прикметники і основними словами були: навчання, вірні друзі, сучасна школа, красива школа та інше.

У вправі «Чарівна емблема» учні проявляли свою фантазію та уяву. Дітям було запропоновано зробити емблеми своїх команд та пояснити їх.

Розповіді були дуже цікавими та надзвичайними.

Усім відома гра «Поле чудес» ніколи не залишає осторонь дітей. Вони активно називали букви та вгадували слова. Вкінці учням було наголошено про те, що найціннішими речами у світі є 3 речі: ЛЮБОВ, ДРУЖБА та СЕРЦЕ.

У грі «Доміно» учні називали слово на останню букву попереднього слова по черзі. Усі активно брали участь у грі.

Вправа «Мій портрет в променях сонця». Учні на пальчиках своїх вирізаних долоньках з кольорового паперу писали свої позитивні риси характеру.  Після закінчення роботи діти мали прикріпити фото класу на ватман і прикріпити свої долоньки, які символізували дружню та позитивну атмосферу у класі.

Завдання: «Капсула часу» Дуже хочемо, щоб усі мрії та сподівання наших п’ятикласників втілилися у життя. Тому запропонували на листках написати якими вони будуть і що вмітимуть через 5 років.

Класні керівники заклеїли імпровізовану «Капсулу часу», поставили дату та печатку. Нехай ця капсула чекає закінчення школи наших учнів.

Поглянимо, чи втілились їхні мрії через 5 років?

Далі буде … 🙂

 

Організація та проведення заходу:

класний керівник 5-А класу Саландяк Мар’яна Мирославівна

класний керівник 5-Б класу Галківська Лілія Володимирівна

 


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *