Відповідно до наказу Опорного Великолюбінського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів № 66 від 04. 05. 25 р. «Про проведення моніторингу якості знань учнів 9-их-11-их класів», з метою вивчення знань, умінь і навичок учнів та стану викладання предметів у навчальному закладі з 05.05 по 09.05. 25 року проведено моніторинг якості знань учнів 9—11-их класів з української мови, математики, історії. Контрольні роботи з математики, української мови, історії проведено за завданнями, укладеними головами професійних спільнот. У моніторингу з української мови взяли участь 33 учні 9-их класів (89%). Результати контрольних робіт показали, що переважна більшість учнів 9-их класів впоралася із навчальними вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень. Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із української мови:
У моніторингу з математики взяло участь 34 учні 9-их класів (91,9%). Результати контрольних робіт показали, що переважна більшість учнів 9-их класів впоралася із навчальними вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень. Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із математики :
У моніторингу з української мови взяло участь 41 учень 11-их класів (95%). Результати контрольних робіт показали, що 83% учнів 11-их класів впоралася із навчальними вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень, 17% одинадцятикласників виконали завдання на початковому рівні Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із української мови:
У моніторингу з історії взяв участь 41 учень 11-их класів (97,6%). Результати контрольних робіт показали, що переважна кількість учнів 11-их класів впоралася із навчальними вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень. Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із історії :
У моніторингу з математики взяло участь 42 учні 11-их класів (100%). Результати контрольних робіт показали, що переважна кількість учнів 11-их класів впоралася із навчальними вимогами програм і показала задовільні результати навчальних досягнень. Кількісний та якісний результати проведення робіт і рівнів навчальних досягнень учнів із математики:
Проведені контрольні роботи з української мови, математики, історії дали змогу одержати об’єктивну характеристику навченості учнів, внести певні корективи в навчанні здобувачів освіти і в загальному проаналізувати стан викладання предметів у випускних класах.