Учителі початкових класів, асистенти учителів зібрались для обговорення важливих питань щодо завершення навчального року . Підвели підсумки роботи професійної спільноти за 2024-2025 н.р.. Педагоги підкреслили особливу активізацію педагогічного партнерства в цьому навчальному році. Практичне спрямування діяльності спільноти . було корисним не тільки молодим педагогам, а й учителям з досвідом. До співпраці були залучені також батьки. Така взаємодія всіх учасників освітнього процесу покращує освітній простір, допомагає учням долати труднощі та розвиватись за своєю траєкторією.
Заступник керівника з навчально – виховної роботи Ліщинська Г.М. наголосила на важливості підсумкового оцінювання результатів навчання учнів початкових класів відповідно до методичних рекомендацій. Звернула увагу на оцінювання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання та дітей, які навчаються в інклюзивних класах.
Педагоги поділились планами на наступний навчальний рік. Група учителів початкових класів висунула пропозицію щодо переходу з Типової освітньої програми, розроблену під керівництвом Р.Шияна на Типову освітню програму, розроблену під керівництвом О. Савченко. Це питання потребує вивчення, тому вирішили звернутися до членів педагогічної ради щодо можливості такого переходу.