Атестація Методична робота

Звіт про підсумки атестації вчителів у 2024- 2025н.р.

Відповідно до ст.54 Закону України “Про освіту”,  Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 10.09.2022р. №805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників» , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2022 р. за №, 1649/38985, у редакції наказу МОН від 10.09.2024р.  №1277, згідно із  Порядком підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 31 березня 2025 року була проведена атестація педагогічних працівників Опорного Великолюбінського закладу ЗСО І-ІІІ ступенів. Атестація педпрацівників відіграє основну роль у становленні, згуртуванні та вихованні творчого педагога, творчого колективу. Саме цьому була підпорядкована атестація в нашому закладі. До складу атестаційної комісії І рівня залучено 7 компетентних педагогів. Між членами АК чітко розподілено обов’язки. Робота комісії проводилась відповідно до календарного плану роботи щодо організації і проведення атестації педпрацівників. У 2024/2025 н.р. в закладі проатестовано 12 педагогів. Атестація педпрацівників базувалася на принципах демократичності, системності, послідовності, колегіальності, доступності, гласності, моральної та матеріальної зацікавленості. Ефективному проведенню атестації передувала роз’яснювальна робота з досконалим  вивченням нормативних документів на інструктивно-методичних нарадах, засіданнях професійних спільнот . На початку атестаційного періоду адміністрацією опорного закладу були створені всі умови для успішного проведення атестації, своєчасно видані необхідні накази, розроблені та затверджені заходи з підготовки та проведення атестації. Атестація розглядалася в єдиному комплексі з роботою щодо підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності кожного  через курсову перепідготовку, проведення відкритих заходів, моніторингу рівня педагогічної майстерності педагогів, їх самоаналіз та аналіз. На  засіданнях  педагогічної ради систематично порушувалося питання «Порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників», адже педагогічні працівники вдосконалювали  свої професійні компетентності  в різних суб’єктів підвищення кваліфікації.  26 березня  на педагогічній раді кожен педагог презентував освітянській спільноті свій досвід роботи.  Атестаційна комісія закладу проявляла принциповість при оцінці діяльності педагогів, дотримувалися наступності у підвищенні категорій, звертала увагу на результативність роботи педагогів, їх науково-методичну діяльність, результативність участі їх вихованців у предметних олімпіадах, спортивних змаганнях, участь у конкурсах фахової майстерності. Аналіз показників проведення атестації педагогічних працівників свідчить, що якісний склад педагогічного колективу поступово змінюється на краще.  За результатами атестації прийнято такі рішення:

1.Вважати такими, що відповідають займаній посаді, педагогічних працівників:

1.1. Федину Г.Й.- заступника керівника з навчально-виховної роботи, учителя української мови та літератури;

1.2. Ліщинську Г.М. – заступника керівника з навчально-виховної роботи;

1.3. Тюрдьо М.В.– учителя української мови та літератури;

1.4. Мельник Б.Б. – учителя української мови та літератури;

1.5.Кобель Д.І. – учителя англійської мови;

1.6. Демчука Ю.М. – учителя Захисту України, керівника гуртка;

1.7. Галківську Л.В. – учителя польської  мови;

1.8. Андрушко С.Р.– учителя початкових класів;

1.9. Карчевську Г.П. – учителя початкових класів;

1.10. Романишин М.Я.- учителя початкових класів;

1.11. Лятошинську М.В. – учителя початкових класів;

1.12. Дорош Я.М. – учителя початкових класів; асистента вчителя.

  1. Вважати такими , що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»:

2.1. Тюрдьо М.В.- учителя української мови та літератури;

2.2. Мельник Б.Б. – учителя української мови та літертури;

2.3. Кобель Д.І. – учителя англійської мови ;

2.4. Демчук Ю.М. – учителя Захисту України;

2.5.Федина Г.Й. – учителя української мови та лтератури;

2.6. Андрушко С.Р.– учителя початкових класів;

2.7. Карчевську Г.П. – учителя початкових класів;

  1. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» Романишин М.Я., учителю початкових класів.
  2. Присвоїти педагогічне звання «старший учитель» :

2.1. Тюрдьо М.В.- учителю української мови та літератури;

2.2. Мельник Б.Б. – учителю української мови та літертури;

2.3. Кобель Д.І. – учителю англійської мови ;

2.4. Демчуку Ю.М. – учителю Захисту України;

2.5. Андрушко С.Р.– учителю початкових класів;

2.6. Карчевській Г.П. – учителю початкових класів;

2.7. Романишин М.Я. – учителю початкових класів.

  1. Присвоїти педагогічне звання «учитель-методист» Федині Г.Й. – учителю української мови та літератури.:
  2. Присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»:

5.1. Галківській Л.В. – учителю польської мови ;

5.2. Лятошинській М.В. – учителю початкових класів;

5.3. Дорош Я.М. – учителю початкових класів;

  1. Рекомендувати підтвердити 12 розряд керівнику гуртка Демчуку Ю.М.
  2. Рекомендувати встановити 12 розряд асистенту вчителя Дорош Я.М.

Атестаційний період у закладі дав змогу виявити сильні та слабкі сторони в роботі вчителів, вніс певні корективи в професійну діяльність педагогів. Важливо, щоб педпрацівники, які пройшли атестацію, демонстрували зростання рівня своєї педагогічної майстерності, здійснюючи будь-яку професійну діяльність не лише в рік атестації, але й в міжатестаційний період. Атестація педпрацівників у 2024-2025 році сприяла удосконаленню методичної і професійної майстерності учителів , впровадженню в практику роботи колективу нових форм і методів роботи, виявленню сильних і слабких сторін діяльності педагогів, стала шляхом реалізації самоосвіти через методичну роботу як оптимальний варіант післядипломної освіти педпрацівників.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *